~Oroligt värre~

2010-03-16 @ 15:24:23
När jag kom hem så fixade jag lite och sen satte jag mig och spelade super mario på snes ♥ Pratade med min vän Chaya-chan medan jag gick hem från stan och spelade tvspel. Det var roligt att prata ^.^ Hon spelade också spel, fast på datorn istället. Hon spelade ett spel som heter Zeus, det handlar om mytologin om Hercules, tydligen lättspelat, måste prova det någon gång XD

Tror det är detta spelet:


Själv så ska jag iväg på ett styrelsemöte ikväll. Första gången så är lite nervös..
Dock så mår jag inte så bra. Hittills hela det här året så har jag mått dåligt, antingen har det varit magsjuk, eller så har jag varit deprimerad, haft ont i magen eller spytt. Det är inte skoj. Vill inte att det fortsätter så här.
Antingen så är man frisk eller så blir man rejält sjuk en vecka och sen frisk som en nötkärna.


Jag lagade köttfärssås och snäckmakaroner innan idag. Älsklingen var jättesen hem och jag var hemskt orolig men han kom hem till slut och hann vara hemma drygt en timma innan han skulle till jobbet igen.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

ha en bra dag !:)

2010-03-16 @ 15:43:24
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: simone

Hoppas det går bra på mötet ikväll :D

2010-03-16 @ 16:58:17
URL: http://fattybom.se
Postat av: chaya

Bilden på spelet är en updaterad version av det jag har^^ och TITTA jag har internet i någon timma nu^^ Dock kommer det vara borta igen i morgon bitti,...



Ska hoppa ner i ett varmt bad nu^^



Kramar

2010-03-17 @ 20:38:50

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0