~Nihon go no gaku~

2010-03-27 @ 17:44:25
Har mest umgåtts med älsklingen idag så gott jag kunnat för när vi har föreningen över så blir det lätt att vi inte umgås så mycket själva så tog tiden i akt. Tränade lite och duschade.

Idag så skall jag iväg till älsklingens mor och fira hennes födelsedag som var för någon helg sen. Åker med min mamma och pappa, älsklingen kommer inte med pga disbyten med mina föräldrar.

När Pokemon (smeknamn) och Emil kom hit så tvingade jag dem alla att börja den japanska skolan. Vi lär oss japanska var möte men det har tyvärr inte gått så fort som jag hoppades på, men tack vare chaya-chan så lär jag mig i den takten jag ville från början.

Ska snart åka. Förlåt att bloggandet varit lågt. Lovar att jag kommer få upp tempot mer imorgon.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: emma.

Hej hej! Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

2010-03-27 @ 18:02:05
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: chaya

nihongo no gaku^^ du är en väldigt snabblärd elev som tur ärXD

min älskling kan inte ens hiraganan än......



Men jag ska inte ge upp! Yakusoku desu!

(löfte, **men man utalar inte U i ku)

2010-03-27 @ 20:08:04

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0