~När det är som mest ironiskt~

2010-03-02 @ 15:21:11
Jag var idag på arbetsförmedlningen, hade inte direkt klätt upp mig, var lite trött fortfarande, sitter och diskuterar med min handläggare.

Då, klockan 12 berättar han att det är en rekryteringsfirma som skall komma och hålla föredrag om en ekonomitjänst, så fort blev det att skynda sig hem (tog 25 min) bytte kläder, gick ut på en "racer-kissning" med Kaworu sen skyndade jag och älsklingen oss att hinna med bussen till stan så jag skulle hinna dit i tid.

När jag kom dit hade de precis börjat så jobbigt nog var jag en minut eller två försenad. Det visade sig att detta var en "speedintervju" alla fick fem minuter med dem att intervjuas och göra ett gott intryck för att komma in på en längre intervju. Självklart var jag den sista som intervjuades och det kändes som om det skulle sinka mina möjligheter.

Dock gjorde jag tydligen väldigt bra ifrån mig för de ska ringa mig senare idag för att boka tid till en längre intervju som tydligen skall innehålla ett litet test T_T intervju låter hur bra som helst men test låter lite läskigt faktiskt.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Frida

Åh så spännande! Håller mina tummar, testet kommer nog gå fint, gör ditt bästa bara :)

2010-03-02 @ 15:27:32
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: moa

Håller tummarna! :))

2010-03-02 @ 17:18:44
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hoppas som sagt att det går kanon på intervjun, så du kan shoppa loss snart :)



MMMM tacopaj är ju för jäääkla gott alltså, förstår inte varför jag inte gör det oftare.

2010-03-02 @ 17:29:33
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Huga!

Oh vad spännande! Hoppas att det går bra ^_^

2010-03-02 @ 18:37:22

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0