~Mysigt avslut på denna lördagen~

2010-03-06 @ 22:42:23
Jag funderade lite fram och tillbaka (eftersom det kostar att tappa upp ett bad) men jag hade rätt ont i ryggen och var spänd i de flesta musklerna så bestämde att ett bad skulle vara bra för kroppen.
Så tappade upp ett bad och hade en lång mysig stund i badet ♥
Min hud är väldigt känslig mot parfym, jag brukar säga att jag är allergisk mot parfym för jag får eksem av parfym. Det är inte att huden är torr, förklarar det så här; jag fick en bodylotion av mamma från loreal, Parfym är i mitten på ingredienserna så inte så mycket parfym i, jag får eksem av den, det är inte överdrivet mycket på kroppen men jag satte på i ansiktet i förrgår och efter bara 10-20 sek så började hela ansiktet bränna T_T Tvättade av det direkt men har ändå eksem i form av prickar i ansiktet, mestadels på ställen där det inte är så synligt som tur är.

Poängen - jag beslöt att inte ta skumbad på grund av min allergi.
Men det var väldigt mysigt trots det ^.^
Det enda som inte gör att denna lördag känns mer perfekt är att älsklingen är hemma. Dock hade jag förmodligen inte tagit ett bad men kunnat mysa tillsammans och titta klart på Vampire Knight.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0