~Mobilblogg~

2010-03-23 @ 20:50:44
Jag har precis ordnat så jag kan mobilblogga. På så sätt kommer jag kunna blogga även om jag inte har internet eller om älsklingen är vid datorn ♥ På så vis kan jag i alla fall ordna lite bättre uppdatering de dagar då det är lite svårt.
Jag har aldrig mobilbloggat tidigare och hoppas på att det kommer gå bra ♥

Imorgon så ska jag på arbetsintervjun så jag har tänkt börja kolla upp karta, tågkommunikationer och bussar för att inte virra bort mig.
Om man vill göra det lite finare med spetsmuffinsarna så skulle jag tipsa om att garnera med kanel, strö på lite och skapa mönster, kan bli både coolt och gott!

Ska träna lite ikväll också eftersom jag syndat kaka ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0