~Min kärlek~

2010-03-19 @ 11:26:59
Jag har suttit och funderat länge idag, det är nämligen så att jag ska sjunga solo på vår vårkonsert, vi har schlagertema vilket gav mig ett stort bekymmer, jag lyssnar inte på schlager, har inte koll på några låtar i princip och tittar inte på melodifestivalen. Ibland tittar jag på Eurovision contest för det är roligt att se skillnaden i musikstil mellan de olika länderna.

Nu är det så att jag skulle själv välja en låt..........



...Hur väljer man när man inte vet?

Men jag sökte runt på youtube och hittade en låt jag kände att den är rätt så bra faktiskt och det känns som en ordentlig utmaning vilket var vad jag sökte efter.

Jag har tidigare lagt upp låtar som jag sjungit i bloggen. den ena med the rose och den andra med memory. Jag är väldigt kritisk och en enorm perfektionist vad det gäller musik. Även om resultaten inte är perfekta så strävar jag efter att bli perfekt. Kan man säga XD

Nä men jag vill utveckla min röst och testa olika stilar. Hittills har jag mest sjungit lugna låtar så nu är det dags för att testa lite snabbare fart.

Denna skall vi se om jag kan sjunga:


Tror ni jag klarar den?

Nu ska jag dammsuga huset och sen träna träna träna ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

Ja! allt går om man vill, lycka till :D

2010-03-19 @ 12:39:18
URL: http://fattybom.se
Postat av: Alu

Klart du klarar den!!

2010-03-19 @ 12:42:35

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0