~Många telefonsamtal~

2010-03-07 @ 19:47:47
Jag blev glatt överraskad av ett samtal ifrån Sophia idag ^.^ Vi diskuterade Ninis möhippa (hohoho) och det börjar bli närmare ett bra fast schema nu ♥ Ska bli skoj och ännu mer skoj när jag vet att ninis går in på min blogg och läser och blir så fruktansvärt nyfiken hon knappt kan hålla sig XD
Men det är en hemlis ♥ det är bara chaya-chan som får reda på det *djävulhorn börjar sakta växa fram ur mitt lilla huvud* XD


Har suttit iaf i långt samtal, har lagat mat och ätit nu, skall ta ett "jättetag" och städa i huset och fixa en betalning så det ser lite snyggt ut när älsklingen kommer hem ^.^ Tog en tupplur innan idag för jag hade sådan hemsk huvudvärk T_T Unyuu ♥

Unyuu, har fått eksem på mina armar av bodylotion, borde nog be att byta den mot en mildare... kanske får det (alltså, fråga mamma om jag kan ge tillbaka den till henne och sen kanske hon kan köpa en ny fast mildare)

Nu ska jag iaf sätta igång musik på datorn och dansa och sjunga igenom städningen XD
Kanske lyckas få johan att sjunga karaoke med mig ikväll så kanske han kan filma mig när jag sjunger så kan ni få höra en liten låt ^.^

När jag städat skall jag lägga upp bilderna på tulpanerna och dekorationen jag gjorde som överraskning till mamma och pappa, mamma var jätteglad när hon kom hem, kändes skönt att komma hem och det var fint och städat sa hon. det känns bra ^.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0