~Lovade bilder från igår och recept~

2010-03-02 @ 08:35:50
Godmorgon, älsklingen satt vid datorn igår så hade svårt att göra inlägg. Gomenasai.

Jag ska till arbetsförnedringen igen T_T Träffa min handläggare klockan 11.00.

Här kommer bilderna jag tog på maten och efterrätten igår ^.^

Före chokladen

Blev tyvärr ingen bättre bild men älsklingen ringde precis när jag skulle ta en ny och då glömde jag helt bort att ta kort.

 

Recept:

Kycklingssallad

3 dl Snäckmakaroner (man kan nog använda annat)

70 g Ruccolasallad

½ Gurka

3 Tomater

2 Ägg

5 små färska champinjoner varav en är större där jag använde bara locket som dekoration.

1 kycklingfilé

 

Efterrätt

Kiwii

Vindruvor

Smält choklad

 

Ska bjuda på en supersöt bild på Kaworu jag tog under helgens gång, de svarta "plupparna" på sidorna på hans lilla rumpa är hans tassar, han ligger i spagat XD

 

 

 


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0