~Little Blue~

2010-03-12 @ 16:40:50
Jag har varit lite nere idag fortfarande sen igår, var lite ledsen när älsklingen gick...ville sträcka ut min hand och hålla kvar honom.
För att inte fortsätta vara nedstämd så bestämde jag mig för att baka cupcakes eftersom jag blir så glad när jag gör det.. Mötte mamma på ica, jag är inte ledsen på mamma för hon har inte sagt något dumt vad det gäller detta, dock vill hon gärna diskutera det för att försvara pappa, då försvarar jag mig och älsklingen istället så jag bad om att vi aldrig mer skulle prata om det, pappa ringde när jag skulle ta mig till ica, hade headsetet på så jag kunde inte göra något, innan jag hann reagera hade telefonen redan svarat, det var väldigt stelt och jag sa bara att jag var ledsen på honom för vad han sa till mig, han måste förstå att han gjorde fel med det han sa, då började han säga mer saker som drog upp gårddagen och jag undrade varför det var så svårt att bara lägga det bakom istället för att dra upp det igen... kändes som om han inte kunde svara på det. Jag måste ändå träffa pappa på måndag för jag ska till malmö då..

Problemet med detta, för att förklara, jag har aldrig haft en bra relation med min pappa, när jag började läsa till redovisningsekonom så började vi få bättre kontakt. Mamma har alltid varit den som bett om ursäkt åt pappa även om hon inte varit inblandad, säga saker som "du vet ju att han säger så mycket fel men han menar det ju inte, det vet du" och då accepterar man bara att det är så det är, men denna gången säger jag ifrån, jag vill inte att han bara vräker ur sig saker som han inte menar som gör ont.
Så jag accepterar inte att mamma ber om ursäkt åt honom, denna gången så måste han själv be ordentligt om ursäkt.

Mamma följde med mig hem och hjälpte mig med cupcakes'n, hon var orolig över mig för jag har inte varit så här nedstämd sen 2:a januari och före dess i gymnasiet.. Men jag var ändå glad för jag slapp vara ensam och det är så roligt att dekorera cupcakes så jag blev på gott humör, dock är jag inte lika glad nu när jag är ensam igen. Men jag har fortsatt baka cupcakes så jag kommer lägga upp bilder sen på dem ^.^ Har varit duktig, än så länge har jag inte ätit en enda ♥
Vill äta mat först så nu har jag lite mat som är igång.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0