~Liten förklaring kanske~

2010-03-09 @ 13:19:21
Jag hade en anställning i min fars redovisningsbyrå som slutade i förra veckan, jag hade ett uppdrag där och blev inte färdig, så jag kompenserar det genom att åka ner och "avsluta" det. detta genererar inte till några pengar direkt utan mer erfarenhet. Jag kallar det jobb för jag åker iväg en hel dag.
Kan hända någon liten kompensation kommer att bli men det är grundat efter anställningen jag hade.. låter det logiskt??? Det är väl kanske som ett miniminiextrajobb men det är inget som hjälper oss ekonomiskt tyvärr..

Har varit ute med voffsingen, har fått in sista arbetsgivarintyget så nu är brevet till Unionen a-kassa skickat.
Så snart så får jag a-kassa, är hemskt nyfiken på vad det kommer bli.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

erfarenhet får man inte för mycket utav :d

2010-03-09 @ 13:51:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0