~Kvällens avslut~

2010-03-20 @ 22:26:29
Jag har suttit länge och inte gjort sådär jättemycket, har suttit vid datorn men har inte gjort så mycket vid den.. surfat lite men mest suttit och tittat.
Är jättetrött, men det är ju lite väl tidigt att lägga sig, men har ju haft en ganska jobbig dag samt en konsert. Man blir faktiskt rätt trött av konsert eftersom man spänner sig en del före i nervositet och sen när man väl sjunger måste man vara alert och eftersom vi sjöng idag mozart, bach och andra liknande (vackra) stycken så skall man upp på väldigt höga toner och då måste man verkligen vara skärpt så man inte råkar antingen ta fel ton (vilket inte händer mig särskilt ofta som tur är) eller så kan man råka komma in försent...

Jag brukar sällan göra bort mig under konserter så egentligen behöver jag inte oroa mig.

Är ändå trött, men ska ta hand om lite disk nu eftersom älsklingen diskade innan idag så har jag inget emot att ta den lilla disk som blev kvar ♥
Sen ska jag plocka lite efter mig och sen nog lägga mig......Inte så vanligt att jag lägger mig före 11... Men jag kan verkligen inte stå emot den obotligt inbjudande sängen (den är inte bäddad och visst, en bäddad säng ser mycket snyggare ut, men inte lika inbjudande som en obäddad, då är det ju bara krypa ner ♥)

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0