~Kärlekens hjärta~

2010-03-11 @ 17:40:28
Jag har haft det jobbigt idag, en dispyt med mina föräldrar, det slutade väldigt fel och jag kan inte prata just nu med dem för det kommer bara göra saker värre, älskar dem men jag är orolig över hur det blev. Det hade inte behövt bli så fel..

Blev väldigt ledsen och överraskad, Johan ringde när jag som mest behövde honom och sa att han var på väg hem tidigare, jag blev jätteglad och lättad för jag behövde verkligen honom ♥

Vill att det löser sig med mina föräldrar men vill verkligen inte prata om det hela som gått fel. Det var på väg att "lösa" sig men då sa pappa saker som gjorde mig hemskt ledsen och därför kan jag inte prata med honom just nu för han kommer bara ta upp det igen..

Har ni varit i liknande situationer? Har det löst sig då?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Huga!

Vet hur det känns. Jag och min pappa har VÄLDIGT olika åsikter om saker och han är desutom inte världens finkänsligaste människa när han framför hur fel han tycker att jag har. Det "löser" sig alltid på nåt sätt (i vårt fall går det några dagar och sen låtsas man som det aldrig har hänt). Känns lite jobbigt att man aldrig kan lösa problemen utan att man bara passerar dem som allt annat.



Hoppas att det löser sig för dig <3

2010-03-12 @ 14:22:18

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0