~Inget bröd~

2010-03-17 @ 08:48:00
Vi har inget bröd idag, så jag ska ner till netto strax och handla.
Har samlat ihop alla våra räkningar vi haft detta året och ska lägga in dem i excel och göra en snittuträkning om hur mycket vi lägger ut på räkningar var månad.

Det är faktiskt rätt smart grej så ska se om jag kan förklara hur man gör för att ni också kan se över er ekonomi, det är väldigt nyttigt att göra för då vert man vart alla pengarna springer iväg.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Sv: Men om jag sätter upp alldeles för mycket regler åt mig själv så tar det stop i hjärnan och då vill jag inte längre.

2010-03-17 @ 13:08:07
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0