~Inaktiv dag, produktiv kväll~

2010-03-29 @ 20:38:59
Under hela förmiddagen fram till halv 3 så var jag hela tiden beredd att fara hemifrån, väntade spänt på samtal från mamma men samtidigt från de som intervjuade mig i onsdags.
Men det drog ut en del på tiden så jag var lite inaktiv tack vare att jag inte kände det var lönt att påbörja något jag inte kunde slutföra.

Jag och mamma åkte iväg och utförde lite ärenden och shoppade ♥ Haha, inte kläder men staket till trädgården, mat och liknande saker.

När jag kom hem lagade jag jättegod mat och sen tränade jag tillsammans med Chaya-chan!! Det var trevligt ^.^ Vi flåsade ihop, fast 50 mil bort.

När jag tagit en välförtjänt dusch så diskade jag och plockade. Sen lekte jag trädgårdsmästare och satte upp 3 meter staket ^.^ Nu har jag bara 4 meter kvar ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Träna igen på onsdag morgon? Och jag SKA ut på promenad imorgon! SKA SKA SKA!



... om det inte regnar .... då kommer jag inte att gå ut....



och! Jag vill Också leka trädgårdsmästare!!!

2010-03-29 @ 21:00:18

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0