~Hemma igen~

2010-03-15 @ 18:20:00
Jag har precis kommit hem från mamma och pappa, efter jag varit i malmö fikade jag hos mamma, drack blåbärste *mums* och satt och pratade lite ♥ Fick huvudvärkstablett av mamma men den har kommit tillbaka igen T_T

Känns fortfarande lite stelt tillsammans med pappa men det är ju också förståeligt, det blir bättre förr eller senare.
Fick med mig en video och vår videospelare som mamma och pappa lånat. De spelade in Oscarsgalan till älsklingen och har lagt över det nu till video så vi kan se den. Hoppas älsklingen blir glad.
Mamma var snäll och skjutsade hem mig så jag slapp gå och konka på videon.. Känner mig som en skurk när folk ser mig med elektroniska prylar som inte är i förpackning. För själv får jag lätt tanken att den är stulen om jag ser andra så då känner jag ju samma sak när jag själv går med den.

Kaworu blev överlycklig när jag kom hem igen, fick maaassor av pussar, ska snart göra lite mat till mig. Var på ica och handlade makaroner och gick förbi grönsaksavdelningen och såg en champinjon som var gigantisk, ska lägga upp en bild på den sen XD Den var jättestor så jag blev ju då otroligt sugen på att äta något med svamp!!
Får se vad det blir för rätt XD Hade oavsett tänkt fylla den stora svampen med något......


.........Men vad?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0