~Här skall det bakas till musik~

2010-03-02 @ 19:59:19
Jag har precis tagit en härlig dusch och har nytvättat hår ♥
Dansar omkring till jpop nu när jag tillagar Tacopaj, tänkte bjuda med mig av musiken jag dansar och sjunger till ^.^

Har inte så många låtar för jag har lagt över det mesta till älsklingens hårddisk, vi ska formatera min dator när det är möjligt, så har lagt över det mesta.


Yui - Again, hittade ingen bättre kvalite


Morning musume - Kimagure princess


Morning musume - Nanchatte Renai


Morning musume - Naichau Kamo


Morning musume - Shouganai Yumeoibito



AKB48 - river



AKB48 - Ohgoe Diamond



C-ute - Tokkaiko Junjou


Vad tycker ni?


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0