~Grattis~

2010-03-19 @ 08:35:58
Älsklingens mor fyller år idag, han är där och firar henne. Jag ska dit med mina föräldrar den 27:e.
Hoppas hon gillar presenten vi ordnade till henne. *supernyfiken*



När jag gick ut med Kaworu möttes jag av dessa ♥ Dessa är på vår egna trädgård, jag planterade dem i oktober, har även planterat snödroppar men det är fortfarande en massa is där så de syns inte än.

Tänkte visa en rolig bild vi tog på Kaworu igår *fnissar*


Han är alltid så nyfiken när jag dricker ur glas, så ibland när jag dricker vatten och inte har tänkt dricka mer så brukar han få lite ♥ Han har redan druckit en hel del så det var gränsfall älsklingen lyckades ta bilden.

Utomhus tar min mobil rätt bra bilder... inte inne.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0