~Goodmorning~

2010-03-22 @ 08:59:16
Har kommit upp hyffsat tidigt idag ♥
Har gjort kaffe till älsklingen och tagit fram frukost. Ska gå ut med Kaworu nu!!

Vet inte hur dagen blir ännu idag, men jag ska kanske träna med chaya-chan och ska gå lång promenad tillsammans också. Men annars i övrigt blir det nog mycket anime, tvspel eller film för älsklingen är ledig idag ♥

Det är underbart när han är ledig, men han brukar ockupera min dator en hel del, det gör egentligen ingenting men det gör att jag inte kan lägga in så mycket inlägg i bloggen. Så ber om ursäkt om uppdateringen idag inte är den högsta.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Lovisa

sv: Hehe , ja jag fördstår vad du menar. Fast här är det inte alls som det är i Sverige att de springer runt på nätterna och så ;)

2010-03-22 @ 10:22:08
URL: http://lovvann.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0