~Gomenasai~

2010-03-09 @ 10:56:37
Förlåt verkligen för den dåliga uppdateringen igår, satt inte vid datorn alls sen jag kom hem T_T

Jag fikade hos mamma efter jag varit iväg till malmö och skulle få över oscarsgalan till dvd, mamma och pappa spelade in det på sin hårddisk till sateliten för vi inte var vakna under natten och såg den.
Fick dock problem med inspelningen så det blev inte mycket av det tyvärr...

När jag kom hem hade vi tråkig diskussion :( inte alls kul,  men ibland behövligt om man missförstår varandra.
Älsklingen lagade mat ^.^ Korvstroganoff ♥
Jag var ute med Kaworu och slängde sopor och duschade när älsklingen stod och slavade i köket XD
Vi tittade lite på anime och sen sjöng vi singstar tills jag somnade i soffan XD Vi hade roligt och jag var så glad för älsklingen sjöng också ♥

Handlade lite på Lindex igår också så skall visa upp det senare idag ^.^ Just nu spelar jag Heroes of might and magic och namnger lite anime samtidigt ^.^

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0