~Godmorgon denna soliga men kalla dag~

2010-03-05 @ 07:31:03
Har precis vaknat, älsklingen väckte mig och han har varit jättesöt och satt fram frukost ♥
Det var verkligen jättegulligt av honom ♥

Jag tror jag stannar hemma, känns som om jag bestämt mig, problemet är ju bara att lite av mig vill åka men vill inte hamna i kaoset det förmodligen är. Alla vet hur det är att flytta, grejen är att mina föräldrar har haft det huset i 24 år, de har mig och min syster och min mamma har inte slängt något över huvudtaget i princip, hon hade någon raid för ett tag sen när hon läst feng shui, men det var inte så mycket. Dock ändå tillräckligt XD
Men huset är fullt med grejer, vissa saker måste bytas ut, ex. rummet jag hade får nytt golv (typiskt när man själv väl flyttat ut XD) sen ska de göra om golvet i vardagsrummet och måla om väggarna.
Verandan måste ses över så den är klar.
Och självklart måste det tömmas. Problemet är att de bor i en liten 2:a i Eslöv, huset i norrköping är på 260 kvadrat har jag för mig. källare, nedervåning och övervåning, det är mycket grejer...

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0