~Godmorgon denna frostiga morgon~

2010-03-15 @ 06:31:27
Det är superkallt ute, det är frost på precis allting T_T Vad hände med våren XD

Själv är jag uppe före tuppen och ska till malmö lite snabbt.. tror inte det blir så länge. Har egentilgen inte lust men har samtidigt inte så mycket val. Ska gå ut med Kaworu nu, han piper lite och småskäller på mig så jag går ut med han.


Hoppas ni har det bra ^.^ Lyser solen hos er?


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Alucard-sama

Hej lilla mellanmål, hoppas det löser sig med pappisen... det är aldrig kul när föräldrarna öser ur sig saker; ibland är det precis som om dom tror att vi alltid kommer att vara unga och dumma och måste behandlas som småbarn... :S



Hur har det gått med jobbsökningen? Jag var på intervju idag, verkar ganska lovande... de frågade när jag kunde börja, i alla fall! :)

2010-03-15 @ 13:59:15

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0