~Godmorgon~

2010-03-20 @ 09:18:49
Vaknade vid 7 imorse, somnade om och vi båda gick upp vid 8.
Har plockat en massa hemma, jag vet lite slarvig i plockandet igår och jag har varit ute en sväng med voffsingen. Har förberett för frukost och sitter och ritar och väntar på att älsklingen skall komma hit.

När man ritar, blir nöjd med en bit, varför blir det alltid att man aldrig lyckas rita klart? Man liksom vet inte vad man ska fortsätta med?!

Händer det er?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Händermig hela tiden.... jag vill inte rita klart får OM jag gör det kommer jag inte bli nöjd med resten=S eller, det är vad jag TROR kommer att hända om jag fortsätter rita...

2010-03-20 @ 09:20:30

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0