~Födelsedag med god mat och efterrätt~

2010-03-01 @ 18:53:50
Min pappa fyller 54 idag, mamma är kvar i Norrköping och min syster bor i Norrköping så de firade honom i helgen, men eftersom jag var kvar så ville jag ändå göra lite speciellt idag så jag gjorde en gigantisk kycklingssallad (som var väldigt god) och en liten efterrätt med kiwii och Vindruvor dekorerat med choklad och mandelflisor.

Det var riktigt trevligt ^.^
Nu kommer älsklingen snart hem och har en massa god kycklingssallad han kan äta när han kommer hem.
Lägger upp bilder och recept senare ikväll när jag fört över bilderna från mobilen.

Jag var idag på arbetsförnedringen, det var inte skoj, satt i kö i 1 timma T_T Men allting ordnade sig iaf. skall dit imorgon också T_T

Älsklingen fick hem en stor complete box med Matrix idag, gissa vad vi gör ikväll >.>

Hahaha självklart ser på Matrix eller extramaterial ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0