~Fit in your jeans by friday~

2010-03-19 @ 13:48:30
Jag har precis nyligen tränat, gjort den del som har med rumpan och ben att göra ♥ Det känns verkligen i benen, det är också en härlig känsla!! Att alla musklerna värker och man är trött det visar att man har tränat ordentligt och att kroppen arbetar och drar ihop huden.

Jag gillade denna träningen lite bättre än den förra, för i förrgår när jag tränade så var jag supertrött, jättesvettig och jag kände att den timman var en evighet. Jag blev visserligen supersvettig idag också men det kändes som om jag bara tränade i en halvtimma.

Kändes riktigt skönt när jag satte mig för att äta ♥

Nu ska jag sitta och låta maten smälta lite...för jag har all disk från igår som älsklingen och jag skulle hhjälpas åt med men det blev lite konstigt med tiden så jag måste fixa den själv. Så innan jag tar hand om eländet så vill jag låtsas som om jag inte har något att göra.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: TVILLINGARNA

hoppas du får en bra fredag =)

2010-03-19 @ 14:23:33
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

håller med :P

2010-03-19 @ 14:54:32
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0