~Färdigtränat~

2010-03-06 @ 18:29:24
Nu har jag tränat klart, skall bara sätta igång lite musik så jag kan lyssna när jag duschar, älsklingen är inte hemma så det känns lite ensamt, då brukar det vara ganska trevligt att ha igång lite musik

Jag bytte dansvideo XD, den var inte så rolig, dansade till Kimagure Princess, den var roligare.

Jag har inte i planerna på att se på melodifestivalen ikväll, jag brukar inte intressera mig för melodifestivalen men kan få för mig att se sista eurovision contest, tycker det är intressant att se vad alla länder har för musiksmak och vad de tror skall bli nummer ett.
tittar ni på melodifestivalen?

Jag tittade på förra årets eurovision och tyckte faktiskt väldigt mycket om den som vann, Alexander Ryback.
Det var nog för det var en väldigt klatshig låt och han var väldigt duktig på scen, man kände att han verkligen älskade att sjunga, älskade sin låt, älskade kameran. Kändes som om han inte ens visste publiken var där, det var bara han, mikrofonen, sin fiol och kameran.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: rimaljaderi

Fin blogg !

2010-03-06 @ 20:07:01
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0