~Denna glada dag~

2010-03-06 @ 16:27:38
Jag och älsklingen har sett på Vampire Knight Guilty största delen av denna lördag ♥



Jag gillar verkligen denna serie ♥ Sympatiserar som vanligt med karaktärerna XD

Till lunch idag så testade jag ett nytt recept från Tasteline.

Jag använde:

5 färska champinjoner jag delade i 8 bitar per svamp.
ca 2-3 dl snäckmakaroner
2,5 dl oatly (liten förpackning) i receptet står det 5 dl matgrädde.
1 paket bacon.
2 tsk grillkrydda
salt och peppar

Man skall koka upp pastan, steka svampen med skivad bacon.
När baconen fått lite färg häller man i grädden och blandar i kryddan.

Skall senare lägga upp receptet på maten jag tillagade igår - Laxrätt som var himmelskt god.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0