~Dagens tråkigaste uppgift?~

2010-03-10 @ 15:50:05
Jag har läst igenom en årsredovisning, det är egentligen inte så tråkigt men eftersom jag bara läser igenom den nu för jag skall göra en revision på den.. Jag tänkte fråga min far om råd men han ville inte prata om det förrän imorgon, har haft ont i magen och hängig så har vilat mest idag och sen då läst igenom årsredovisningen.

Har tränat också ^.^ Kändes skönt, skulle på promenad men Ninis meddelade innan att hon inte kommer ha tid alls idag, synd. Men jag skall våldgästa mams och paps på middag idag så får mig en 20-30 minuters promenad iaf. sen 20 minuter extra till och från kören, sen är själva kören ett träningspass ♥

Älskar att sjunga, kanske lägger mobilen i fickan och spelar in när vi övar, det hade varit något eller hur ^.^
Kanske kanske lägger upp lite, men då kommer det vara när vi sjunger igenom det ♥
Vet inte vad för slags mat mamma har tänkt sig, får se när det närmar sig.

Nu ska jag iaf sätta igång musik och sjunga och dansa när jag städar huset.. det har blivit lite smått stökigt men inget som jag inte klarar på ett kick XD
Sen när jag plockat har jag tänkt sitta lite vid datorn igen men inte för att surfa utan för att fixa med lite viktiga saker. Älsklingen kommer hem sen efter kören så måste se till det är fint till när han kommer hem ^.~

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0