~Dagens outfit~

2010-03-17 @ 08:57:52
Jag har funderat länge på om jag skulle försöka med en dagens outfit, men eftersom jag inte är så stolt över mitt utbud i min klädkammare så är jag skeptisk.. Fast ska försöka börja lägga upp de dagar jag faktiskt tycker jag fått ihop en bra kombination, dock måste jag gå ner ett kilo eller två XD så jag inte skäms över min bild. Dock måste älsklingen ta bilden för annars blir inte vinkeln så bra.

Vad tycker ni? Skulle det vara kul om jag försökte lägga upp dagens outfit?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: emma.

sv: å vad roligt :) vad är det för sorts kör ? :) Idag ska jag bara ta det lungt, är tyvärr hemma och sjuk :/

2010-03-17 @ 09:27:30
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0