~Cupcakes~

2010-03-12 @ 18:47:13
Jag berättade jag gjorde Cupcakes, (har fortfarande inte ätit någon ♥ Skall göra det antingen när älsklingen kommer eller imorgon när Marcus kommer imorgon) Här kommer bilderna, ursäktar om kvaliten inte är fantastisk, är taget med mobilen. "Vår" kamera fungerar ju inte sådär jättebra, måste hålla ihop den med gummisnoddar och tejp och det är jäkla tradigt.





Det kanske inte syns så bra men jag blandade vitt och rosa genom att lägga det i lager i spritsen, detta gjorde att den blev blandad med vita och rosa ränder, det var häftigt. Syns tyvärr inte så bra but its there ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

...vart hittar du alla lakrisflaaaaaan?!?! de finns inte kvar här='/

2010-03-12 @ 19:28:59
Postat av: DAGA

usch vad goda de såg ut! :]

och jag måste bara fråga, är det ditt riktiga hår - det på bilden i headern? :o

jag vill också ha långt hår, mitt växer i snigelfart, haha.

2010-03-13 @ 19:21:59
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Gott!

2010-03-16 @ 12:59:34
URL: http://lioneaj.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0