~Bilder från Japan~

2010-03-23 @ 21:53:49
Drabbades av Nostalgi idag och har tänkt bjuda på lite bilder från Japan ^.^

Utanför Imperial Palace i Tokyo

Bästa Ramen i Akihabara

Disney Store i Shibuya

Stoooooor Honungsmarinerad Toast med Glass, grädde, hallon osv. Denna är inte mjölkfri och oftast använder man det som tårta med tomtebloss på, älsklingen försökte äta denna själv och han uppnådde en ny grad av mätthet.

Who's food i Shibuya

Melon pan ♥

Shinagawa Aqarium

Inne på området där Golden Pavillion är, vet inte varför jag inte tog med en bild därifrån, kanske en annan gång.

De hemska Ciccadas som låter något fruktansvärt jobbigt under somrarna i Japan. De är hemska!!

Älsklingen och jag skulle till Comiket, det är ett jättestort och populärt event. Det är en halv miljon som står i kön tillsammans med oss. Där ni ser att kön "slutar" där går det faktiskt till vänster, sen till höger som går som en båge och så kommer man till:

Där hålls det, Tokyo Big site.. Vi kom hit efter 1½ timmas gående i kön, solen stekte, alla var supersvettiga och vi drack litervis med vatten. Fick en hemsk solbränna också.

Svettiga, trötta och så.. Därför min frisyr är lite off XD

Fläktarna vi har delade de ut gratis

Tröjan har jag köpt i Harajuku. Underdelen är samma som i Header'n.

Velo Taxi, detta är en väldigt miljövänlig taxi, när den åker så lämnar den vatten efter sig så att marken håller sig sval. Tror vattnet drev den för den såg inte ut att ha en motor.

(dock lite skumt, men de kissar ut vattnet)

Hemlängtan??

Nää, det är en glassbar mellan Shinjuku och Harajuku

En liten bild på mig, med mina "nekomimi" kattöron. Jag vet jag ser lite sjuk ut på bilden, men det är nog mest ljussättningen och att jag inte har smink på mig. Samt att mitt hår ser ovårdat ut XD

Bye bye Paradise

enjoy


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

ÅH vad jag saknar lilla Gifu nu.... jag vill flytta tillbakaa!! Fast.. jag skulle kunna leva utan alla dessa grymma cicador!

2010-03-23 @ 22:25:29

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0