~Beställt~

2010-03-13 @ 19:20:24
Nu har vi beställt mat ^.^ Kebabtallrik för mig.
Nu ser vi på Higurashi no naka koi no ni, mot min vilja. Vi har redan sett första och andra säsongen.. håller på med tredje..
Mår väldigt dåligt av att se Higurashi för det är så mycket hemska saker som händer... Tycker det är så synd... för det är jättebra anime, väldigt välgjord egentligen för den lurar en verkligen.
Men tycker så synd om karaktärerna och sympatiserar med det som händer och vissa scener får en att må illa T_T


Vill verkligen inte se den men det ville de T_T Man måste ju gå med demokrati XD

Men ska bli skoj att äta kebab, har inte ätit det på jätte-jättelänge. Ska bli gott... Har bearniesås jag kan ta till pommesen ♥ Yum yum

Vad har ni gjort idag? Jag ska tvinga älsklingen och Marcus spela tvspel som payback för att titta på animen jag inte ville se XD

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0