~Ariena-chan är duktig~

2010-03-30 @ 17:13:06
Jag är duktig idag!!!! Efter jag arbetade i trädgården med att slänga riset från Thujan så åt jag lite välförtjänt mat.. fast åt inte så näringsrikt, för jag var för trött efter att ha jobbat i trädgården var jag väldigt trött så orkade jag inte laga ordentlig mat.
Efter maten så gick jag ut och rengjorde insidan av utomhustaket och det kändes rätt bra men väldigt jobbigt för armarna.

När jag var färdig med att rengöra taket så krånglade jag och kämpade och fick upp det mesta av nätljusbelysningen i taket så man kan få det riktigt mysigt på kvällen när det börjar skymma lite ♥ Lägger upp bilder när det är lite mörkare eller på fredag när vi har vänner över och använder myseffekten ♥

Lite bilder från trädgården, fast det är inte så många men förhoppningsvis kan ni njuta av dem ♥

 

Kom ihåg jag glömde lägga upp de läckra jordgubbarna ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

VÅR! det är vår^^



... fast du la bara upp EN bild från trädgården....

2010-03-30 @ 19:47:41
Postat av: simone

Godmorgon ariena! Vaknat på rätt sida ? :) Ska snart till frissan (äntligen!) det piggar upp :)

2010-03-31 @ 08:54:26
URL: http://fattybom.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0