~Analys~

2010-03-22 @ 21:13:00
Jag har precis tränat den sista delen av Kim Kardashian, Cardio.
Det var inte alls lika energikrävande som de andra. Dock mitt tips är att man tar först den där man tränar överdelen, sen tar cardio och sen den som tränar ben och rumpa. För jag har fått hemsk träningsvärk av de andra två men tror inte denna kommer drabba mig något särskilt. Så det kan nog vara smart att ta något lungt mellan de andra två.

Jag har precis pratat med mamma, hon ska hjälpa mig köpa ett par vanliga ordentliga skor jag kan ha!! Kommer bli skoj men samtidigt så har jag ju lite dåligt samvete för mamma ska behöva lägga ut men jag har inga skor alls i princip..

♥Lämna åsikt♥
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Okej, kul!

Jag sitter och kollar på Hollywood fruar <33

Ska egentligen pluggam en jag gör det i paouserna!

2010-03-22 @ 21:14:00
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Ja det är suoperbra!



aa det var ett bra tips :)

2010-03-22 @ 21:40:09
URL: http://improvme.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0