~Värmande~

2010-06-01 @ 20:14:15
Jag var iväg och handlade direkt när jag gått av tåget, jag sprang omkring och försökte komma ihåg det viktigaste. Jag orkade inte handla allting själv. Det var tungt nog.
Pappa var jättesnäll och hämtade upp mig och skjutsade hem mig, det regnade ute och det var så tungt och jag hade datorväska hängande på ryggen så hade redan tunga väskor.

Gjorde Ugnsbakad potatis, grytbitar och färska champinjoner till mig. Det var jättegott.
Samtidigt så tillagade jag curry ♥ Älskar den maträtten!!!
Gjorde curry samtidigt, åt ugnsbakad potatis och sen när älsklingen kommer hem så ska vi äta mat tillsammans, han ska äta stor ordentligt mål med mat och jag ska ta lite grann.

Hoppas ni har haft en härlig dag. Jag har en förkylning på väg så jag spenderade hela natten genom att hosta som en galning, glömde ta min hostmedicin, älsklingen påminde mig men jag hade precis krypt ner under täcket och kände jag ville ligga kvar där i värmen.

Har fortfarande problem med att lägga upp filen när jag sjöng. Får se om jag lyckas denna gången.
Jag köpte en ny aktivitetsleksak till Kaworu idag, han verkar dock tycka den är lite för svår. Men han har lyckats lite, så jag tror han kommer lära sig till slut. största bekymret är att han har alldeles för liten mun att han lyckas ta dem i alla fall...
Kommer lägga upp bild på den ♥

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på top gear.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0