~Ursäkt~

2010-06-01 @ 06:37:51
Jag ber om ursäkt min uppdatering har varit dålig de senaste dagarna, jag har knappt varit hemma och när man väl varit hemma har det varit full rulle, jag har inte hunnit sätta mig ner alls för att koppla av.
Så därför har jag inte hunnit, försöker nu lägga in litet inlägg innan jobbet.

Har bekymmer att lägga upp videon i Videofy tyvärr.
Ser om jag kan lägga upp den i youtube. Om den kommer upp vill jag helst inte höra negativ kritik. Jag är tillräckligt bra på det själv, jag har skrivit tidigare att jag själv inte är helt nöjd, men jag är inte lika kritisk mot mig själv när jag tänkte efter lite, so what att jag tog några toner underifrån så det låter ansträngt, so what att jag sjöng falskt på några toner (snarare en ton falskt, det andra "inte-så-perfekt" Jag hörde inte mig själv när jag sjöng, det är jättesvårt att sjunga rent då. Speciellt om man är nervös.
Och de som lyssnade njöt och det är ju det resultatet man egentligen är ute efter.
När jag kommer hem idag så kommer jag lägga upp bilderna från igår, kommer kanske lägga upp videon också om den inte fungerar här (håller på och fixar iordning mig till jobbet så har kanske inte tid att lägga upp den.
Jag hostade massor igårkväll, pratar inte lika mycket nu på morgonen så det är mycket mindre hostningar nu.
Idag ska de bjuda på glass på jobbet, ska blir gottigott ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0