~Tunnbrödsrulle~

2010-06-09 @ 18:48:49
Jag är äntligen hemma, har tagit en 40 minuter lång promenad med Kaworu och gjort Tunnbrödsrulle - Det blev jättegott.

Ingredienser:
Kycklingfile 500 g
Sallad 200 g
Champinjoner 400 g
Gurka ca 5 cm
Gul Paprika 1
Oatly 1 dl

Jag skar kycklingfilén i tärningar och stekte den, när det började få färg så la jag i champinjoner och stekte tillsammans, sen hällde jag i lite oatly och kryddade med soya, salt och peppar.
Jag skar gurka och paprika i skivor, sköljde salladen och blandade allt, la det i mitten på tunnbröd och rullade dem.
Den blandningen jag gjorde räckte till 6 mackor ♥

Jag har hunnit dammsuga här hemma redan ♥ Men ska softa nu på kvällen och ta det lungt.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Playmates Of Sweden

svar :aha då vet jag tack D:

2010-06-09 @ 23:40:58
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0