~Tuff arbetsdag~

2010-06-28 @ 21:43:39
Jag har jobbat i 9 timmar och 45 minuter idag och älsklingen och hans söta ängel Lovis och hans systerdotter Ebba var och handlade så vi har ätit Tacos!!!
Jag är jätteglad för det för jag var verkligen supersugen på tacos.

Vi ska njuta av kvällen nu innan det är dags att sova igen inför nästa arbetsdag. Det är strålande väder här i skåne och imorgon kommer det vara ännu bättre väder och eftersom jag inte jobbar lika länge imorgon så ska vi 4 ta oss till Karlsrobadet och bada och äta jordgubbar och mackor, ska bli riktigt trevligt och som ett litet äventyr ♥

Det känns som dagarna är riktigt korta och det är mycket att göra så jag har inte hunnit blogga så mycket på sistone, är helt slut om dagarna och riktigt snurrig i huvudet vissa stunder, det är för mycket att göra.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Jag vet hur du känner dig... och jag har ändå sommarlov!!

2010-06-28 @ 21:55:22
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0