~Tröttsam kväll~

2010-06-06 @ 22:04:32
Jag och älsklingen har nyligen blivit ensamma igen efter grillkväll med hans mor, vi fick lite hjälp med att plantera blommor i trädgården och grillade grillspett, självklart hade jag händerna fulla idag igen så jag glömde ta kort, jag måste verkligen bli bättre på det. Men i alla fall så hade vi det trevligt, det var fortfarande väldigt varmt ute.
Jag håller på och gör en soppa jag ska äta nästa vecka, det är en bantningskur som Ninis kör med, jag har själv försökt gå ner i vikt men inte lyckats så bra och denna ökar ämnesomsättningen så jag ska testa ♥
Får se om jag gillar den också, alla ingredienserna är ju inte direkt korrekta.
Men vi får se.

Jag kommer inte lägga upp detta receptet eftersom jag inte vill att någon med anorexi skall hitta det och köra med den, då kan det ju bli katastrofala konsekvenser och en familj kan förlora en medlem de håller kära.
Men, om ni verkligen behöver den av hälsoskäl, låt säga man är överviktig och behöver gå ner i vikt så kan du kontakta mig och jag publicerar inte den kommentaren utan tar kontakt med personen så de får receptet.

Har inget direkt planerat ikväll.. Vad ska ni göra??

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0