~Trevlig söndag~

2010-06-27 @ 19:31:46
Jag, mamma och pappa var iväg idag till havet ♥ Det är så härligt att vi har det så nära. Det är underbart!! Det var helmysigt. Dock så när jag vadade i vattnet så trampade jag på något vasst och efter ett tag så upptäckte jag att jag blödde, jag gick en lång bit för att leta upp ett plåster.

Sen åkte vi hem och när vi kom hem så försökte jag rengöra såret så såg jag att något svart låg under såret, upptäckte det låg rätt långt in så jag nådde knappt in med pincetten.
Till slut efter lite smärtsamt letande så hittade jag en bit snäcka som satt fast inne i såret. jag lyckades till slut att få ut den som tur var.

När vi kom hem till mig och älsklingens hem så fikade vi och åt sockerkaka. Sen åt vi carbonara ♥ Sen var älsklingen tvungen att gå till jobbet. Jag har myst ute i solen med Kaworu ett tag, nu måste jag städa lite extra då älsklingens systerdotter kommer till oss idag, ska bli jätteskoj!! hon ska vara här ett par dagar och från och med imorgon kommer vi ha älsklingens söta lillasyster hos oss i en vecka.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0