~Tokyo forever~

2010-06-08 @ 17:08:38
Jag var idag på Lagerhaus och köpte lite grejer (lägger upp bild på det senare idag)
Köpte bland annat ett fotoalbum som man får klippa och klistra i själv i.
Denna ska jag använda för att lägga in bilder från vår första japanresa, då tog jag bilder från en vanlig kamera och i min egen åsikt så kanske digitalkameran vinner i praktiken men jag föredrar känslan när man går och hämtar ut sina bilder och man bläddrar igenom dem ♥

Jag ska träna lite idag och äta mat, samt dammsuga men har tänkt chilla lite och spela wow med systeryster som för tillfället har besök av mamma där.

Jag  längtar tillbaka till Tokyo, saknar den underbara staden. När vi fått igång livet mer så vill jag åka dit en gång om året eller varannat åt om möjligt ♥ Behöver inte vara flera veckor, bara vara där en vecka och shoppa lite räcker.
Man njuter tillräckligt på den tiden (fast då måste man varit där flera gånger tidigare för när vi åkte första gången var vi där i 2 veckor, det var på tok för lite, hann inte se allt, sen andra gången vi åkte så var vi där 4 veckor och det var tro det eller ej, lite för mycket).

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Och jag som tyckte att 14 veckor bara FLÖG förbiXD



Fast det är ju sant, jag satt ju bakom skolbänken.. blev ju inte mycket tid över för att utforska landet!



Jag vill med tillbaka!!! Hoppas hoppas och återigen hoppas på att vi lyckas åka samtidigt så vi kan shoppa tillsammans du och jag^^ annars så lär jag ju få springa omkring ensam i tokyo!

2010-06-08 @ 17:38:36

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0