~Tokyo-album~

2010-06-08 @ 21:23:44
Jag är hyffsat klar med mitt album, tyvärr fick inte alla bilderna plats, men nästan alla fick plats. Så vi får se hur jag löser det. Kanske köper en ny och fyller upp den med de sista bilderna och sedan kompletterar med resan efter. vi får se, har inte bestämt mig ännu.

Här kommer lite bilder i alla fall.

fotona jag skulle sätta in, fick plats med ca 2 1/2.

Fotoalbumet

En stor sakura

Klippte i den

Så en bild på himlen från flygplanet i bakgrund

Så ser det ut när man tar bort pappret med den klippta sakuran

Så ser resultatet ut per sida ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

Jag vill MED!!!

2010-06-08 @ 21:58:59
Postat av: Paulina

Jätte söt blogg kolla gärna in min blogg det skulle jag uppskatta :)

2010-06-14 @ 09:51:35
URL: http://pavooos.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0