~Söndersliten~

2010-06-30 @ 19:50:59
Idag känner jag mig alldeles söndersliten. Sov dåligt inatt och efter jag vaknat mitt under natten vid 2 så tog det rätt lång tid innan jag somnade om.

Sen har det varit superstressigt på jobbet så hann knappt ens äta och sen nu när jag är hemma igen så har vi gjort våfflor (pannkakor till mig).
Ska spela lite spel med Lovis, Ebba och älsklingen ♥

Dock är det lite oroande, vår projektor verkar inte fungera och vi vet inte varför. Någon annan som har haft en projektor som först blinkar grönt för att sättas igång och sen börjar franatiskt blinka rött och vill inte sätta igång sig eller stänga av sig??

♥Lämna åsikt♥
Postat av: anton

bra blogg :D

2010-07-01 @ 16:29:29
URL: http://kames.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0