~Sofiero's slottsträdgård~

2010-06-20 @ 16:36:23
Igår var jag hos mamma och pappa nästan hela dagen och tittade på Victoria och Daniels bröllop. Dock började vi förmiddagen med att ha min mormor och mina föräldrar över på en mysig frukost med nybakat bröd och massa olika frukter, bland annat apelsin, vattenmelon och jordgubbar.
Vi åt god mat som jag har tagit kort på, men det ligger i mobilen och jag har inte tid att lägga in det just nu. Men jag har kameran inkopplad och jag var på Sofiero's slottsträdgård med mamma, pappa, mormor och min moster och vandrade runt.

Sofiero har vunnit pris för europas vackraste trädgård men tyvärr hade mycket av trädgården redan blommat över. Men jag tog en hel del bra bilder ♥

Utsikt till Danmark

Lokal fylld med vackra vita lakan, speglar och fönster överfödet med hjärtan

Vi avslutade promenaden med glass från Engelholms glass.

Det var jättegott!!! De har som är mjölk och laktosfri, det är vaniljglass med chokladbitar i toppad med lakritsströssel. Jag har fler bilder men jag och älsklingen ska ha Harry Potter maraton nu ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Åh vad jag önskar att jag hade kunnat följa med.....



Det såg ut att ha varit jättevackert!



otroligt fina bilder du fick. Chaya vill jättegärna ha samma kamera som du har! Vad är det för någon?

2010-06-20 @ 23:01:04

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0