~Onsdag~

2010-06-23 @ 20:14:02
Jag har spenderat största delen idag med att jobba självklart.
Det var en hemskt jobbig dag idag så jag hade ingen aptit på jobbet, så jag lagade god mat när jag kom hem men klarade inte av att äta ens hälften, det var ganska irriterande...

Så jag sitter här och det känns som om jag har ätit 20 tallrikar med mat, men har bara ätit en halv. Inte alls bra.
Har ätit lite godis men faktiskt inte särskilt mycket, mår illa av det av någon anledning.

Har jobbat lite extra hemma men har haft igång Harry Potter and the halfblood prince i bakgrunden. Jag har ganska svårt att tänka klart ikväll, känner mig väldigt trött och väldigt konstig i magen. Dock var jag duktig och klippte gräset innan idag.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0