~Onaka no itaii~

2010-06-07 @ 14:32:29

Det är första gången i mitt liv som jag följer efter en diet, och denna dagen är ju lite ansträngd också så min mage slår bakut för jag inte äter riktig mat utan soppa.
Har ont i magen >.<
Men det går nog över.
Jag är redan i tankar att jag kanske ska kombinera dieten och vanlig mat eftersom jag inte har ett superbehov av att gå ner för mycket i vikt, men det löser sig säkert ♥

Det är tur jag har älsklingen vid min sida för han hjälper mig och stöttar mig att hålla dieten utan att "ge upp" eller fuska och ta annat istället för vad som står angivet.

Tack vare jag skulle börja i dieten så har jag njutit ordentligt i helgen med både godis, chokladpudding, grillning och läsk. Men har trots det ändå tagit det i måttliga mängder så har inte gått upp i vikt av det, men nu ska jag kämpa mot mitt mål ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0