~Midsommarhelg~

2010-06-26 @ 17:12:07
Jag hann inte blogga så mycket igår.
Jag hade en härlig "lunch" med mamma och pappa, vi träffades 3 vid Trollsjön i Eslöv och myste med glass och mazariner till midsommarfirandets start, sen tog vi en promenad vid sjön och pratade. Kaworu var med, han var lite dum och skällde en del, men jag vann alltid i slutändan.

Jag var och handlade snabbt och sen fick skjuts hem, strax efter jag kom hem så fick vi främmande, 2 härliga vänner till oss kom och vi hade grillkväll så det var full rulle.
Drack ett otroligt gott vin och blev väl lite smålullig ♥
Lekte med Kaworu också, blåste såpbubblor.
Vi njöt av kladdkaka på kvällen och jordgubbar ♥
Somnade i soffan och sen gick och la mig. Mådde hemskt illa, inte skoj.

Imorse vaknade jag halv 9 av älsklingens högljudda väckarklocka och gick upp och tog tag i disken och förberedde frukost, det blev jordgubbar (självklart), mackor och våfflor. (inga pläfflar)
Vi har ätit lite mer kladdkaka och så gjorde jag lite nyttigare mat, Makaronisallad med färska champinjoner, sallad, stekt lax och gurka. Det blev jättegott!!
Älsklingen är och jobbar, vännerna har åkt och jag har ett berg av disk att ta itu med.

Hoppas ni njuter av denna härliga lördag, vi har underbart väder hos oss, det är väldigt varmt men det blåser en del.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Huga!

Tack för en supermysig helg! Alltid lika skoj att träffas ^_^

Och verkligen förlåt att vi lämnade dig med all disken.



Vi får försöka hitta några dagar i sommar när vi kan ses. Jag jobbar ju bara 75% så kommer förhoppningsvis va ledig några dagar i rad nån gång =)

2010-06-27 @ 16:35:36

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0