~Härlig kväll - Anime till frukost~

2010-06-06 @ 12:27:48
Vi grillade igår, självklart när allt var färdigt hade jag händerna fulla att jag glömde fotografera. Jag skalade potatis och gjorde klyftpotatis, gjorde bearnaisås (hemmagjord för en gångs skull ♥) Gjorde grillspett med grytbitar, morötter och färska champinjoner, vi grillade även revbensspjäll och vår vän grillade ytterfilé :)

Det var jättegott och vi avslutade kvällen med att äta chokladpudding. Jag somnade handlöst i soffan så därför glömde jag att blogga.

På morgonen har jag mest spelat wow och ätit fel saker till frukost. Men nu äter vi en mer vanlig frukost.
Tittar på anime - Kaichou wa maid-sama, riktigt härlig serie ♥


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0