~Glass glass glass i stora lass lass lass~

2010-06-22 @ 20:17:30

Jag har suttit vid datorn och jobbat nästan hela dagen idag, dock känns det som jag inte alls hunnit lika mycket som jag hoppats på, men det är för jag fått dubbelkollat väldigt mycket så det har varit lite långsam takt.
Hade inte njutit av det härliga sommarvädret vi haft idag så jag skickade ett enkelt sms till mamma "vad sägs om att träffas klockan 5 ute på torget för lite glass?" mamma tyckte det lät trevligt så jag gick hemifrån halv 5 och tog mig till torget, Kaworu fick följa med på promenaden, han var överlycklig ♥

jag tog en hallonsorbet glass, 3 kulor i en stor våffla med strössel på, fruktströssel. Det var väldigt gott och trevligt att sitta i solen och prata om allt möjligt. Kaworu var jätteduktig och satt mestadels stilla och myste i solen han med, den snälla farbrorn i glasskiosken gav Kaworu en stor skål med vatten. Jättesnällt.

Jag jobbar lite extra nu på kvällen för att få lite mer gjort till imorgon, vill ha mer som är gjort så jag kan komma dit med ett gott "ansikte" jag vill vara till hjälp.

Har nyligen kommit hem och har satt igång Planet earth som lite avkoppling. Ska jobba på mer nu och sen gå och duscha. måste diska också. har lagt allting åt sidan för jobbet.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0