~Fungerar inte~

2010-06-25 @ 00:03:34
Vi upptäckte idag att fjärrkontrollen till blue-ray-dvd'n inte fungerar så vi kunde inte se extra materialet till Neon Genesis Evangelion som älsklingen köpt på blue ray, det är remaken "you are (not) alone".

Jag åt mat och somnade i soffan, sov i 2½ timma, sen började jag plocka i köket, fixa diskmaskinen och så tills älsklingen kom hem.
Jag hade lagat mat innan men tyvärr så åt älsklingen det ganska nyligen så jag gjorde våffelsmet (dock hade jag inte bakpulver hemma) och gjorde plättar, eller som jag började kalla det för "pläfflar".
Jag har nyligen blivit klar med plättarna och vi tittar nu på extramaterialet till Coraline. Det är riktigt intressant!!

Imorgon är det midsommarafton och även 1 år sedan King of Pop gick bort. Michael Jackson var en stor ikon under min uppväxt, jag har lyssnat på hans musik sedan småbarnsben och har alltid älskat hans musik, jag var väldigt beskyddande om någon pratade illa om honom, så pass att en i min klass sa till mig i mellanstadiet "vill du jag ska sparka sönder din näsa så du får lika sne näsa?" och det var inte vänligt menat tyvärr, men det sa hon för att reta mig för jag inte trodde på alla myter om Michael Jackson.

Jag har lite planerat imorgon och jag hoppas att jag kommer ihåg att ta många fina fotografier. Jag ska till banken på förmiddagen om det är öppet, vilket jag hoppas, vi ska även dammsuga och moppa varsin våning. till klockan 15.00 så skall jag till Trollsjön i Eslöv och ha picknick med mamma och pappa samt voffsingarna ♥ Sen efter 4-5 tiden så kommer 2 vänner till oss hit, vi skall ha grillkväll. Jag ser verkligen fram emot morgondagen.
Älsklingen har somnat i soffan, jag ska plocka undan de pläfflar som blev över så de inte blir dåliga och sen fixa så vi båda borstar tänderna och går och lägger oss. Igår somnade vi i soffan och jag gick upp och la mig men älsklingen låg hela natten i soffan och projektorn var igång hela natten med Batman menyn, inte bra.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0