~Fel start blev en mysig dag~

2010-06-04 @ 20:49:19
Jag började dagen med att göra bort mig, har knappt ätit något idag, men dock kom jag på en briljant ide, jag behövde få i mig mat så jag kunde koncentrera mig på jobbet, men jag tål ingenting på jobbet så jag åkte till eslöv och tänkte jag kunde jobba hemma efter jag ätit, dock, tur för mig. Älsklingen skulle äta ungefär vid den tiden som jag skulle komma till Eslöv.
Så gissa vad vi gjorde?

vi möttes upp och älsklingen tog med sig Kaworu, vi tänkte äta på uteservering, det finns en del restauranger i Eslöv men tyvärr har inte så många uteservering. Den vi hade tänkt äta på hade uteservering, jättegod mat till okej priser, men de sa att enligt lagen fick de inte ha hundar på uteserveringen, Bull-shit säger jag bara, jag blev riktigt sur, jag sa till älsklingen att om andra får lov att förpesta uteserveringen med cigarettrök så kan väl vår lilla yorkie få vara hos oss på uteserveringen.. Sånt vågar jag aldrig säga när jag pratar med de som det involverar eftersom jag inte vill såra andras känslor, man ska ju inte döma personer för hur de har deras livsstilar, men jag tyckte jag hade en poäng i det och cigarettrökning är ju faktiskt inte så bra för kroppen.

Vi hittade till slut en restaurang, tyvärr var jag så hungrig att jag glömde ta kort. först delade vi på 8 bitar sushi ♥ Sedan åt jag en rostbiffssallad som var jättegod men väldigt mycket mat så jag var proppmätt till gränsen jag inte visste om jag skulle orka dricka upp läsken som bara var 33 cl.

Älsklingen åt en fylld baguette som såg jättegod ut.

Tog en långpromenad hem sen med Kaworu, älsklingen fick mitt kort så han kunde ta sig till jobbet snabbare. Väl hemma har jag mest spelat Wow, dock har jag njutit av lite jordgubbsglass ♥
Henrik från föreningen har kommit, han spelar King of fighters. vi pratar mest allmänt om anime, sommarjobb, japan och sen spel, han spelar mot en totalt omöjlig boss och jag är imponerad att han inte tappar tålamodet.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0